Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů – Dana KUBEŠOVÁ
Dana KUBEŠOVÁ
Diplomová práce
Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů
The teaching methods and forms affecting the process of learning reading and the reading literacy of young learners
Anotace:
Cílem diplomové práce je formulace počáteční čtenářské gramotnosti a její začlenění do RVP ZV. Dále obeznámení s průběhem procesu výuky prvopočátečního čtení a s metodami a formami, které tento proces ovlivňují. Práce obsahuje výsledky testu počáteční čtenářské gramotnosti.Abstract:
The aim of the work is to formulate the reading literacy of young readers and its integration in RVP ZV. This also apprises with the process of elementary reading and with the teaching methods and forms which influence this process. The work contains the results of the reading literacy test.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2010
Identifikátor:
111930
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Martina Fasnerová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KUBEŠOVÁ, Dana. \textit{Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů}. Online. Diplomová práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2010. Dostupné z: https://theses.cz/id/fppd1o/.
Jak správně citovat práci
KUBEŠOVÁ, Dana. Vyučovací metody a formy ovlivňující proces výuky prvopočátečního čtení a čtenářskou gramotnost začínajících čtenářů. Olomouc, 2010. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 10. 12. 2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství pro 1. stupeň základních škol a anglický jazyk pro 1. stupeň základních škol
Práce na příbuzné téma
-
Metody a strategie na podporu výuky prvopočátečního čtení a psaní u žáků se sociálním znevýhodněním
Marta Plecitá -
Výuka prvopočátečního čtení a psaní v České republice a Belgii
Marie Karásková -
Distanční výuka žáků se zaměřením na prvopočáteční čtení a psaní
Barbora Panochová -
Aktuálně využívané metody výuky prvopočátečního čtení a psaní ve Zlínském kraji
Dora Zemanová -
Didaktické prostředky pro rozvoj ve výuce prvopočátečního čtení
Michaela Stejskalová -
Podpora výuky prvopočátečního čtení a psaní na základní škole speciální
Martina ŠVÉDOVÁ -
Čtení SFUMATO jako efektivní metoda výuky prvopočátečního čtení na základní škole praktické
Dagmar Kalová -
Didaktické hry ve výuce prvopočátečního čtení a psaní
Kristýna Dufková
Název
Vložil
Vloženo
Práva