Ing. Tereza Šubová

Diplomová práce

Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis

Segmentation of postal services of the Czech Republic market and its benefits to the postal operator Mediaservis
Anotace:
Diplomová práce se zabývá segmentací trhu poštovních služeb se zaměřením na zákaznickou segmentaci firmy Mediaservis. Firma doposud žádnou zákaznickou segmentaci nevyužívá, proto je v práci navržená segmentace zákazníků této firmy. V závěru práce je tento návrh ekonomicky zhodnocen.
Abstract:
This thesis deals with segmentation of the market for postal services with a focus on the customer segmentation Mediaservis. The company still does not use any customer segmentation therefore this thesis proposes segmentation of customers of this company. In conclusion, this proposal is economically evaluated.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 15. 6. 2010
  • Vedoucí: doc. Ing. Libor Švadlenka, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Šubová, Tereza. Segmentace trhu poštovních služeb ČR a její přínosy pro poštovního operátora Mediaservis. Pardubice, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Dopravní fakulta Jana Pernera

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Dopravní fakulta Jana Pernera