Lenka Záthurecká
Bakalářská práce
Visual Merchandising firmy Baťa
Visual Merchandising of Baťa Company
Anotace:
Práce se zabývá visual merchandisingem, jeho pozicí v rámci podpory prodeje a způsoby využívání POP nástrojů. Dále je zmíněn jeho vliv na spotřebitelské chování a stručně na-stíněna historie podniku Baťa. Informace uvedené v teoretické části jsou pak aplikovány při výzkumu zabývajícím se vizuální komunikací prodejny Baťa ve Zlíně.Abstract:
The thesis is concerned with visual merchandising and its position withing sales promotion and the ways of using POP tools. Furthermore, its influence on customer behaviour is men-tioned and the history of the Bata company is outlined. The information in the theoretical part are then applied in research dealing with visual communication of the Bata outlet in Zlin.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2012
Zveřejnit od: 24. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Záthurecká, Lenka. Visual Merchandising firmy Baťa. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Interpretace online spotřebitelského chování z perspektivy neurovědy o spotřebiteli - mezigenerační studie
Anida Krajina -
Vliv vizuální identity firem na chování spotřebitele
Michaela Havlíčková -
Chování spotřebitele při nákupu mléčných produktů v maloobchodním řetězci Tesco
Mária Moravčíková -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
In-store marketing a jeho uplatnění ve vybrané prodejně
Ivana Kalinová -
In-store marketing a jeho uplatnění ve společnosti BILLA, s.r.o.
Eva Moučková -
In-store marketing ve vybrané prodejně
Žaneta ZAJÍČKOVÁ -
In-store marketingová komunikace v Prioru České Budějovice
Pavel Kratochvíl