Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji – Pavla BENDOVÁ, DiS.
Pavla BENDOVÁ, DiS.
Bakalářská práce
Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji
Marketing strategy of regional travel agency in the Ústí region
Anotace:
Menší regionální cestovní kanceláře se v současné době potýkají s pozvolným odlivem svých zákazníků. Na některé z nich ještě dopadají důsledky ekonomické krize, jiní pozvolna přecházejí k zajišťování svých dovolených na internetové servery sdružující převážně velké nadnárodní cestovní společnosti anebo realizují své dovolené tzv. "na vlastní pěst". Cílem práce je navrhnout marketingovou strategii pro …víceAbstract:
The smaller regional travel agencies are currently struggling with the moderate outflow of their customers. While some of the customers affected by the consequences of the economic crisis cut down on traveling, others are arranging their holidays on the internet sites of large multinational travel companies or organize their own holidays by themselves. The target of the thesis is to propose the marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 11. 2018
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, PhD.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
BENDOVÁ, Pavla. \textit{Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji}. Online. Bakalářská práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Fakulta sociálně ekonomická. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/frcwzx/.
Jak správně citovat práci
BENDOVÁ, Pavla. Marketingová strategie regionální cestovní kanceláře v Ústeckém kraji. Ústí nad Labem, 2018. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Návrh na posílení konkureční pozice regionální cestovní kanceláře
Lenka Nemeškalová -
Udržitelný cestovní ruch z perspektivy cestovních kanceláří
Jana Bartová -
Podnikatelský plán cestovní kanceláře
Tien Manh Nguyen -
Domácí cestovní ruch v praxi cestovních kanceláří
Veronika Lázničková -
Zhodnocení nabídky cestovní kanceláře Tipatour zájezdy
Lenka Nerádová -
Nabídka vybrané cestovní kanceláře
Nikola Bračíková -
Marketingová strategie firmy Autocentr Hudec
David Hudec -
Marketingová strategie dovozce vietnamské kávy Trung Nguyen
Ha Dao