Bc. Jan Bendl
Diplomová práce
Marketingová komunikace
Marketing communication
Anotace:
Předmětem této diplomové práce bylo zhodnocení současného stavu marketingové komunikace pelhřimovského pivovaru Poutník a navržení doporučení, která povedou ke zvýšení efektivnosti marketingové komunikace pivovaru. Teoretická část je zaměřena na problematiku marketingové komunikace a popisuje její nástroje. Praktická část se skládá z analýzy současného stavu marketingové komunikace pivovaru Poutník …víceAbstract:
The subject of this diploma thesis was to evaluate the current state of marketing communication of Pelhřimov brewery Poutník and to propose recommendations that will increase the efficiency of the marketing communication of the brewery. The theoretica part is focused on the issue of marketing communication and describes its tools. The practical part consists of an analysis of the current state of marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 4. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jaromír Štůsek, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Podnikání a administrativa
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová
Název
Vložil
Vloženo
Práva