Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol – Michaela VANČUROVÁ
Michaela VANČUROVÁ
Bakalářská práce
Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol
Contribution of Maria Montessori's pedagogy for the education of the pupils with special educational needs at the 2nd stage of primary schools
Anotace:
Bakalářská práce s názvem Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol má dvě hlavní části. V teoretické části popisuje základní principy Montessori pedagogiky a další její specifika. Praktická část se věnuje výzkumu prospěšnosti pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních …víceAbstract:
The bachelor thesis entitled The Contribution of Maria Montessori's pedagogy for the education of the pupils with special educational needs at the 2nd stage of primary schools has two main parts. The theoretical part describes the basic principles of Montessori pedagogy and its other specifics. The practical part is devoted to research of the usefulness of pedagogy of Marie Montessori in education …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 12. 2019
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Svoboda, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
VANČUROVÁ, Michaela. \textit{Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2019. Dostupné z: https://theses.cz/id/fstud8/.
Jak správně citovat práci
VANČUROVÁ, Michaela. Přínos pedagogiky Marie Montessori při edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na 2. stupni základních škol. Olomouc, 2019. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy a český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Základní školy s žáky se speciálními vzdělávacími potřebami se zaměřením na žáky ze sociálně znevýhodněného prostředí a na romské žáky
Rostislav Maršálek -
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Emoční vztah žáku základní školy k tělesné výchově se začleněným žákem se speciálními vzdělávacími potřebami
Klára HOROVÁ -
Kompetence učitelů 1. stupně ZŠ k práci se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami a žáky nadanými
Veronika SCHÖPFEROVÁ -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Zajištění péče o žáky se speciálními vzdělávacími potřebami na základní škole se zaměřením na předmět speciálně pedagogické péče.
Daniela CHMELOVÁ -
Možnosti efektivní komunikace se žáky se speciálními vzdělávacími potřebami v prostředí ZŠ
Lucie ŠKUTOVÁ -
Aplikace nástrojů RPA prostředí školy se zaměřením na žáky se speciálními vzdělávacími potřebami
Jakub VAŇHARA
Název
Vložil
Vloženo
Práva