Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o. – Bc. Ondřej Dvořák
Bc. Ondřej Dvořák
Diplomová práce
Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o.
The Influence of social Responsibility on an Image of the Company Greiner assistec s.r.o.
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem CSR a jejího vlivu na firemní image. V teoretické části charakterizuje základní pojmy v oblasti společenské odpovědnosti firem, image, firemní kultury a marketingovému výzkumu. Shrnuje významné informace k tématu, které byly získány z rešerše odborné literatury a dalších dostupných zdrojů. Praktická část diplomové práce je věnována průzkumu, které objasňuje celkové …víceAbstract:
The Diploma thesis addresses the topic of CSR and its impact on corporate image. The theoretical part describes the basic concepts in the area of corporate social responsibility image, corporate culture and marketing research. This part summarizes relevant information on the topic, which were obtained from the literature and other available sources. The practical part of the thesis elaborates the field …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2016
Zveřejnit od: 21. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVOŘÁK, Ondřej. \textit{Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o.}. Online. Diplomová práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/fsy5ok/.
Jak správně citovat práci
Dvořák, Ondřej. Vliv společenské odpovědnosti na image společnosti Greiner Assistec s.r.o.. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 21.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 21. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate social responsibility and business competitiveness
Dijana Drinčić