Nové trendy v marketingové komunikaci, aplikace trendů ve firmě – Petra Schenková
Petra Schenková
Bakalářská práce
Nové trendy v marketingové komunikaci, aplikace trendů ve firmě
New trends in marketing communications, application trends in the company
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá novými trendy v marketingové komunikace. Objasňuje význam marketingu a marketingové komunikace pro firmu. Blíže představuje hlavní pilíře marketingu. Charakterizuje činnost a vývoj společnosti Tiskárna Schenk s.r.o.. Práce je zaměřena především na aplikaci nejvhodnějších trendů pro firmu. Pozornost je věnována především guerilla, internetovému, virovému, mobilnímu a direct …víceAbstract:
Bachelor thesis deals with new trends in marketing communications. Clarifies the importance of marketing and marketing communications for the company. Closer the main pillars of marketing. Characterizes the activity and development Printer companies Schenk s.r.o.. Work is focused primarily on application best of the trends for the company. Attention is especially guerrillas, Internet, viral, mobile …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 5. 2010
- Vedoucí: Jaromír Novák
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 4. 2010 dostupné: světu
Univerzita Palackého
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Francouzština se zaměřením na aplikovanou ekonomii
Práce na příbuzné téma
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Internetový marketing a komunikace SK Draci Brno
Martin Kalábek
Název
Vložil
Vloženo
Práva