Využití biotopu zahradního jezírka ve výuce na 2. stupni základních škol (Komplexní vzdělávací program se zvýšeným důrazem na aplikaci badatelsky orientovaných prvků) – Bc. Marie PROCHÁZKOVÁ
Bc. Marie PROCHÁZKOVÁ
Diplomová práce
Využití biotopu zahradního jezírka ve výuce na 2. stupni základních škol (Komplexní vzdělávací program se zvýšeným důrazem na aplikaci badatelsky orientovaných prvků)
Utilization of the garden-pond biotope in secondary education (Comprehensive inquiry-based education program)
Anotace:
Cílem diplomové práce bylo vypracovat komplexní program zahrnující výukové aktivity s badatelskými prvky vztažené k biotopu zahradního jezírka. Teoretická část sumarizuje problematiku badatelsky orientovaného vyučování a využití školních zahrad. Hlavním přínosem práce je vypracování konkrétního výukového programu pro hodiny zeměpisu a přírodopisu. Skládá se ze sedmi aktivit aplikovaných na biotop zahradního …víceAbstract:
The purpose of this thesis is to develop a comprehensive educational program involving student activities related to the biotope of the garden pond. The theoretical part deals with general issues of inquiry-based education and the utilization of school gardens. The main contribution of the thesis is the creation of a concrete educational program, comprising seven activities which employ the environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 6. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Zbyněk Vácha, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PROCHÁZKOVÁ, Marie. \textit{Využití biotopu zahradního jezírka ve výuce na 2. stupni základních škol (Komplexní vzdělávací program se zvýšeným důrazem na aplikaci badatelsky orientovaných prvků)}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta. 2017. Dostupné z: https://theses.cz/id/fu3opa/.
Jak správně citovat práci
PROCHÁZKOVÁ, Marie. Využití biotopu zahradního jezírka ve výuce na 2. stupni základních škol (Komplexní vzdělávací program se zvýšeným důrazem na aplikaci badatelsky orientovaných prvků). Č. Budějovice, 2017. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Pedagogická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Zn-Přn
Práce na příbuzné téma
-
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování vybraných témat z botaniky na středních školách
Anna Kalová -
Badatelsky orientované vyučování (BOV)
Barbora Zelenková -
Studijní materiály pro badatelsky orientované vyučování k tématu sinic a řas na středních školách
David HNÁTEK -
Badatelsky orientované vyučování na 1. stupni ZŠ
Ludmila Vágnerová -
Badatelsky orientované vyučování biologie člověka
Michal DEDEK -
Náměty na badatelsky orientované vyučování zeměpisu na 2. stupni ZŠ
Alena Janoušková -
Záhada jako prvek podpory badatelsky orientovaného vyučování v chemii
Kristýna ORSÁGOVÁ -
Návrh a aplikace badatelsky orientovaného vyučování do výuky geografie (zeměpisu)
Aneta LYSÁKOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva