Hana Maturová

Bakalářská práce

Obchodní strategie společnosti Vinařství Sonberk, a.s.

Business strategy of the Winery Sonberk, a. s.
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je vytvořit obchodní strategii vinařství, která bude úspěšná v konkurenčním boji a bude dosaženo lepšího postavení na trhu. Bakalářská práce je rozdělena do tří hlavních částí – přehled literatury, analytická část a návrhová část. Přehled literatury popisuje základní pojmy strategické analýzy a strategického managementu. V analytické části je provedena analýza vnitřního …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to create business strategy for winery which would help to success in the competitive fight and help to reach better position on the market. This bachelor thesis is divided into three parts – literary research, analytic part and suggestion part. The literary research describes basic terms of strategic analysis and strategic management. In analysis part are made internal …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 5. 2021

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Bc. Vít Janiš, BA (Hons) MSc. Ph.D.
  • Oponent: Tomáš Dania, Bc. Ing.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta

Mendelova univerzita v Brně

Provozně ekonomická fakulta

Bakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Management obchodní činnosti / Finanční management podniku