Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu – Bc. Volha Kurakova
Bc. Volha Kurakova
Diplomová práce
Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu
Mobile Game Design and its Visual Style
Anotace:
Cílem této práce je vytvořit prototyp mobilní hry a vizuálního stylu. Tato práce se skládá ze dvou částí: teoretické a praktické. Teoretická část popisuje vztah mezi uměním a designem v kontextu herního designu, mobilní hry, definuje jejich žánry a součásti. Dále v textové části jsou popsané scénář hry, Game design dokument, posloupnost kroků při tvorbě videohry a marketing pro propagaci hry na trhu …víceAbstract:
This thesis aims to create a prototype mobile game and visual style. This work consists of two parts: Theoretical and Practical. The theoretical part describes the relationship between art and design in the context of game design, mobile games, defines their genres and components. Furthermore, the textual part describes the game scenario, Game design document, sequence of steps in creating a video …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kurakova, Volha. Návrh mobilní hry a jejího vizuálního stylu. Zlín, 2023. diplomová práce (MgA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Multimédia a design / Game Design
Práce na příbuzné téma
-
Vizuální styl mobilní aplikace
Petra KAŠPAROVÁ -
Jednotný vizuální styl - Sportovní sdružení Žďárská liga mistrů
Lucie Vráblová -
Uživatelské rozhraní a vizuální styl aplikace na nakupování a rozvážení nákupů.
Jakub Had -
Vizuální styl soutěžní hry odehrávající se v exteriéru města.
Alžběta DAVIDOVÁ -
Aplikace teorie grafů: Počítačová hra
Jakub Schmidt -
Vyvoj pixel art 2D hry v Unity
Dmitriy Shemet -
Simulační hra – vedení farmy na chov skotu
Lukáš Burian