Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči – Barbora TRNKOVÁ
Barbora TRNKOVÁ
Bakalářská práce
Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči
Marketing and promotion of a nonprofit organization
Anotace:
Teoretická část práce se zaměřuje na marketing a marketingové komunikace kulturních institucí v České republice. Uvádí funkci kulturních institucí v cestovním ruchu a charakte-rizuje jejich návštěvníka. Zabývá se popisem forem marketingových komunikací využíva-ných v kultuře. V praktické části analyzuje produkt, návštěvníky a konkurenční prostředí Městské galerie Hasičský dům v Telči.Abstract:
The theoretical part focuses on marketing communications and marketing of cultural insti-tutions in the Czech Republic. It specifies the function of cultural institutions in tourism, and characterizes its visitors. It describes the forms of marketing communications used in the culture. In the practical part it analysis the product, visitors and the competitive envi-ronment of Hasicsky dum ? municipal …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Identifikátor:
18778
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRNKOVÁ, Barbora. Marketing a propagace Městské galerie Hasičský dům v Telči. Zlín, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Návrh efektivnější marketingové komunikace vybrané kulturní instituce
Simona Niklová -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MKS Třebíč se zaměřením na studenty (15-26 let)
Eva Holíková -
Marketingová komunikace kulturních aktivit MČ Praha 10
Karolína Tykalová -
Současné online marketingové nástroje komunikace aplikované v kulturních organizacích
Karolína Vejražková -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Analýza marketingové komunikace místních kulturních akcí
Dominika Ottová -
Kulturně podmíněné aspekty marketingové komunikace vybrané firmy
Lucie Čadová -
Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Veronika Hamanová