Adam Glaser

Bakalářská práce

Marketingový plán pro firmu Jídlo pod nos

The marketing plan of the company Jídlo pod nos
Anotace:
Tato bakalářská práce se zabývá vytvořením komplexního marketingového plánu pro společnost specializující se na rozvoz jídla z různorodých restaurací zákazníkům. Cílem práce je analyzovat aktuální stav trhu s rozvozem jídla, identifikovat klíčové procesy marketingu a navrhnout efektivní marketingové strategie a nástroje pro zvýšení povědomí o možnosti franchisignu dané společnosti.
Abstract:
This bachelor thesis deals with creating a comprehensive marketing plan for a company specializing in food delivery from various restaurants to customers. The aim of the thesis is to analyze the current state of the food delivery market, identify key marketing processes and propose effective marketing strategies and tools to increase awareness of the franchise opportunity offered by the company.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. František Zjevík, MSc. DiS.
  • Oponent: Ondřej Benda, Mgr.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTON

NEWTON University Group

Vysoká škola NEWTON

Bakalářský studijní program:
Ekonomika a management