Využití umělé inteligence v sektoru služeb – Nikola Nezkusilová
Nikola Nezkusilová
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence v sektoru služeb
Use of Artificial Intelligence in the Service Sector
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá rostoucím vlivem umělé inteligence (AI) na bankovní sektor a popisuje její implementaci ve vybrané bance s důrazem na chatboty. V teoretické části práce jsou definovány klíčové koncepty AI, včetně historie, technologií a oblastí využití. Dále se práce zaměřuje na chatboty v online prostředí, s důrazem na jejich přínosy pro organizace a zákazníky. Součástí teoretické části …víceAbstract:
The bachelor's thesis explores the increasing impact of artificial intelligence (AI) on the banking sector and describes its implementation in a selected bank, focusing specifically on chatbots. The theoretical part of the thesis defines the fundamental concepts of AI, including its history, technologies, and areas of use. Furthermore, the thesis focuses on chatbots in the online environment, highlighting …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. David Svoboda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Nezkusilová, Nikola. Využití umělé inteligence v sektoru služeb. Liberec, 2024. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Podniková ekonomika / Management služeb
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Šmída, J.
7. 5. 2024