Bc. Jitka Růžičková

Bakalářská práce

Marketingové řízení města Kutná Hora

Marketing management of town Kutná Hora
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a objasňuje potřebnost využití marketingu v rámci řízení měst a obcí. Teoretické poznatky jsou následně využity v konkrétním případě k analýze prvku marketingového mixu města Kutná Hora. Dále práce obsahuje SWOT analýzu cestovního ruchu. Jsou zde předloženy …více
Abstract:
This diploma work is aimed on marketing of towns and communities, called also as city marketing. It is focused on selected teoretical aspects and illustrated necessity of using the marketing in range of managing the towns and communities. Teoretical conclusions are consequently applied to analysis of components of marketing mix of Kutná Hora city. The work comprises the SWOT analysis of tourism. There …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
  • Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Růžičková, Jitka. Marketingové řízení města Kutná Hora. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správní

Univerzita Pardubice

Fakulta ekonomicko-správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku