Marketingové řízení města Kutná Hora – Bc. Jitka Růžičková
Bc. Jitka Růžičková
Bakalářská práce
Marketingové řízení města Kutná Hora
Marketing management of town Kutná Hora
Anotace:
Tato práce je zaměřena na problematiku marketingu měst a obcí, nazývaného také jako městský marketing. Zaměřuje se na vybrané teoretické aspekty a objasňuje potřebnost využití marketingu v rámci řízení měst a obcí. Teoretické poznatky jsou následně využity v konkrétním případě k analýze prvku marketingového mixu města Kutná Hora. Dále práce obsahuje SWOT analýzu cestovního ruchu. Jsou zde předloženy …víceAbstract:
This diploma work is aimed on marketing of towns and communities, called also as city marketing. It is focused on selected teoretical aspects and illustrated necessity of using the marketing in range of managing the towns and communities. Teoretical conclusions are consequently applied to analysis of components of marketing mix of Kutná Hora city. The work comprises the SWOT analysis of tourism. There …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2011
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 7. 9. 2011
- Vedoucí: doc. Ing. Josef Vaculík, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Růžičková, Jitka. Marketingové řízení města Kutná Hora. Pardubice, 2011. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta ekonomicko-správní
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta ekonomicko-správníUniverzita Pardubice
Fakulta ekonomicko-správníBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a provoz podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový mix obce Vrbovec
Hoppová Hoppová -
Marketingový mix městyse Besednice
Hana Švarcová -
Marketingový mix vybraného města
Lenka Kubelíková -
Marketing obce Sviadnov
Vendula Nováková -
Marketing ve veřejné správě – na příkladu obce Chýně
Markéta Nezbedová -
Návrh marketingového mixu malé obce
Petr Šelong -
Projekt na zlepšení marketingové komunikace obce Uherský Brod
Dominika Hanáčková -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová