Návrh marketingové strategie pro Bended studio s.r.o. – Thien Hang Ha
Thien Hang Ha
Bakalářská práce
Návrh marketingové strategie pro Bended studio s.r.o.
Marketing strategy proposal for Bended studio s.r.o.
Anotace:
Cílem bakalářská práce je na základě teoretických východisek, provedených analýz současného stavu a problému navrhnout marketingovou strategii vedoucí k rozvoji značky. Konkrétně v rámci závěrečné práce bude provedena analýza makro a mikro prostředí se zaměřením na subjekt vyrábějící designový nábytek. Bude vypracován návrh marketingové strategie pro společnost Bended studio s.r.o., jehož přínosem …víceAbstract:
The aim of the bachelor thesis is to propose a marketing strategy leading to brand development based on the theoretical background, analyses of the current situation and the problem. Specifically, the thesis will analyse the macro and micro environment with a focus on a design furniture manufacturing entity. A marketing strategy proposal will be developed for Bended studio s.r.o., which should contribute …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 25. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Petr Novák, Ph.D.
- Oponent: František Milichovský, Ph.D. MBA
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONBakalářský studijní program:
Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Obsahový marketing jako součást marketingové komunikace společnosti Revolgy Business Solutions s.r.o.
Michal Bém -
E-marketing společnosti BS vinařské potřeby s.r.o.
Nikol MIKULIČOVÁ -
An Analysis of an Application of a Marketing Mix of the Company Elisoft, s.r.o.
Viktorie Fojtíková -
Efektivní marketingová komunikace s cílovými skupinami s využitím nových forem komunikace ve firmě VÁHALA a spol. s r.o.
Barbora Denková -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Social Media Marketing as a Communication Tool for the Small Czech Enterprise, TREND gastronomie s.r.o.
Dominika Kozlovská -
Internetový marketing společnosti OMI, s.r.o.
Marek OCELÍK -
Využití principů behaviorální ekonomie v marketingu u projektu "BeArtist s.r.o."
Klára Ptáková