BcA. Lukáš KIJONKA
Diplomová práce
Identita Moravské galerie
Corporate Identity Moravian Gallery
Anotace:
Diplomová práce primárně představuje vizuální identitu Moravské galerie v Brně a kontextuálně sleduje historická i aktuální témata navazující na tvorbu vizuálních identit primárně kulturních institucí. Teoretická část popisuje také metody historických a aktuálních teoretických diskurzů, které se užívají ve tvorbě vizuálních identit. Nabízí krátky exkurs do procesu geneze identity Moravské galerie od …víceAbstract:
The diploma thesis primarily presents the visual identity of the Moravian Gallery in Brno and contextually follows historical and current themes related to the creation of visual identities of primarily cultural institutions. The theoretical part also describes the methods of historical and current theoretical discourses used in the creation of visual identities. It offers a short excursion into the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 12. 2022
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Zbyněk Janáček
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KIJONKA, Lukáš. Identita Moravské galerie. Ostrava, 2022. diplomová práce (MgA.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Fakulta umění
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Fakulta uměníOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Fakulta uměníMagisterský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Grafika
Práce na příbuzné téma
-
Výtvarné aspekty v životě a díle Leoše Janáčka
Petra Kočová -
Autobiografické aspekty výtvarné tvorby a jejich využití ve výtvarné výchově
Eva del Risco Koupová -
Didaktické aspekty práce s grafickými editory a videoeditory při tvorbě (pohyblivého) obrazu
Jiří NEDĚLA -
Aspekty výtvarného projevu
Zuzana VOHRADSKÁ -
Nová média a performativní aspekty umění a výtvarné výchovy
Zuzana Klosová -
Transformace Českého muzea výtvarných umění na Galerii Středočeského kraje. Kulturní a ekonomické aspekty.
Kateřina Hončová -
Pojem identita ve vizuální komunikaci Ve své práci se chci zaměřit na vztah pojmu identita a vizuální komunikace. Cílem je zkoumat a pojmenovat postupy, kterými se vizuální komunikace "vyrovnává s identitou" v kontextu aktuálních procesů a změn ve společnosti a poukázat na souvislosti s proměnou oboru samotného. Chci se zaměřit na silné vizuální a korporátní identity spojené s určitými hnutími a fenomény a na konkrétních příkladech popsat tyto tendence. Identita nahlížená z různých úhlů, identita jako vizuální komunikační kód, jako message, produkt, ale čím dál více jako dialog a role designéra coby aktivní a přímo zodpovědné složky podílející se na celém procesu. Získané informace a zkušenosti bych chtěla představit ve formě výstavního projektu a publikovat je. Následně pak chci vytvořit prakticky zaměřený přednáškový blok pro studenty vizuální komunikace.
Michaela LABUDOVÁ -
Regionální identita obyvatel a identita regionu na příkladu pohraničních okresů Liberec a Jablonec nad Nisou
Irena Cejpová