Využití komunikačního systému MAKATON u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Kateřina SCHWACHOVÁ
Kateřina SCHWACHOVÁ
Bakalářská práce
Využití komunikačního systému MAKATON u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Use of the MAKATON communication system for pupils with special educational needs
Anotace:
Úvod: U žáků se SVP může být v určité míře narušena komunikační schopnost, což může mít za následek omezenost ve sdělování vlastních potřeb a porozumění komunikaci ostatních osob. Systém MAKATON je proto u těchto žáků zaveden za účelem kompenzace těchto deficitů. Cíl: Ve výzkumném šetření byly vymezeny 3 tematické oblasti ve vztahu k využívání systému MAKATON u žáků se SVP. Tematické oblasti zahrnuly …víceAbstract:
Introduction: communication skills of pupils with SEN may be impaired to certain extent. The consequence of this may be limitation in communicating one's own needs and understanding the communication of others. The MAKATON system is therefore introduced for these pupils to compensate for these deficits. Aim: The research investigation identified 3 thematic areas in relation to the use of the MAKATON …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jaromír Maštalíř, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SCHWACHOVÁ, Kateřina. \textit{Využití komunikačního systému MAKATON u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/fx7gkq/.
Jak správně citovat práci
SCHWACHOVÁ, Kateřina. Využití komunikačního systému MAKATON u žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Olomouc, 2022. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Speciální pedagogika pro 2. stupeň základních škol a střední školy / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání vzdělávání žáků se zrakovým postižením ve škole hlavního vzdělávacího proudu a ve škole pro žáky se zrakovým postižením
Anna Ferdinandová -
Možnosti vzdělávání a podpory žáků se specifickými poruchami učení na 2. stupni základní školy se zaměřením na vzdělávací obor dějepis
Monika Nováčková -
Komparace legislativních a koncepčních dokumentů České republiky, Francie a provincie Québec se zaměřením na vzdělávání žáků se speciálními potřebami
Edita BOURRIEZ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na tělesná postižení
Iva Donovalová -
Spolupráce školských poradenských zařízení se školou při vzdělávání žáků se SVP z pohledu pedagogů ZŠ Moravskoslezského kraje.
Dominika ANDRLOVÁ -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na středních školách se zaměřením na tělesná postižení
Jiří Plaček -
Vzdělávání žáků se speciálními potřebami na SŠ se zaměřením na diabetes mellitus
Lucie Navrátilová -
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami na SŠ se zaměřením na sluchová postižení
Veronika Pfeiferová
Název
Vložil
Vloženo
Práva