Vnější podmínky vzdělávání dospělých v kombinovaných formách studia – Marek DOHNAL
Marek DOHNAL
Bakalářská práce
Vnější podmínky vzdělávání dospělých v kombinovaných formách studia
External conditions of adult education in combined forms of study
Anotace:
Tématem bakalářské práce jsou vnější podmínky vzdělávání dospělých v kombinovaných formách studia. Práce je rozdělena na teoretickou a výzkumnou část. Teoretická část vymezuje vnější podmínky vzdělávání jako soubor faktorů působících na jedince v určitém čase a prostoru. Dále uvádí rodinu, práci a školu jako základní instituce utvářející tyto podmínky. Výzkumná část představuje výzkumný soubor a metodologii …víceAbstract:
This thesis is aimed at external conditions of adult education in combined forms of study. The work is divided into a theoretical and a practical part. The theoretical part defines the external conditions of learning as a set of factors affecting the individual at a particular time and space. It adds a family, work and school as the basic institutions forming these conditions. The research part introduces …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2013
Zveřejnit od: 4. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Zuzana Sikorová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
DOHNAL, Marek. Vnější podmínky vzdělávání dospělých v kombinovaných formách studia. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Andragogika
Práce na příbuzné téma
-
Sociálně-psychologické kontexty domácího vzdělávání a jeho proměny v průběhu pandemie očima hlavních aktérů - domácích vzdělavatelů
Samuela Chloubová -
Distanční vzdělávání a jeho role v rámci edukačního procesu dospělých
Božena KUBALÁKOVÁ -
Distanční vzdělávání a jeho role v rámci edukačního procesu dospělých
Božena KUBALÁKOVÁ -
Distanční vzdělávání a jeho role v rámci edukačního procesu dospělých
Božena KUBALÁKOVÁ -
Analýza postupů a efektů při distančním vzdělávání odborných školeních systémem e-learning u zaměstnanců Správy železnic s. o.
Marie VOSECKÁ -
Možné způsoby využití Internetu v procesu distančního vzdělávání dospělých
Tomáš Vlček -
Rodina jako prostředí primární socializace
Terezie Součková -
Rodina a škola jako primární a sekundární prostor pro socializaci jedince
Tomáš KOVAŘÍK