Náborová strategie vybrané střední školy – Bc. Jiří KUČERA
Bc. Jiří KUČERA
Diplomová práce
Náborová strategie vybrané střední školy
Recruitment strategies selected secondary schools
Anotace:
Diplomová práce se zabývá náborovou strategií vybrané střední školy. Jejím cílem je ověřit funkčnost strategie získávání žáků na Střední školy polygrafické v Olomouci a navrhnout případná opatření, která by vedla k udržení, případně k navýšení počtu zájemců o studium na této škole. Teoretická část vymezuje východiska pro aplikování účinné náborové strategie. Empirická část si klade za cíl analyzovat …víceAbstract:
The thesis deals with the recruitment strategy of the selected secondary school. Its aim is to verify the functionality of the acquisition strategy of The Secondary School of Polygraphy Olomouc pupils and propose any measures that would lead to maintaining or to increasing the number of applicants for studying at this school. The theoretical part defines the basis for application of effective recruitment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Doc.Dr.Ing. Miroslav Merenda
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUČERA, Jiří. Náborová strategie vybrané střední školy. Ostrava, 2017. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Učitelství odborných předmětů
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace sportovního klubu
Andrea TUČKOVÁ -
Využití nových trendů marketingové komunikace ve vybraném podniku
Lucie Dražková -
PR komunikace výrobní společnosti při náboru zaměstnanců a strategie interní komunikace
Jitka DVORSKÁ -
Marketingová strategie a marketingový mix pro kino Scala
Lenka Vlčková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Dům umění města Brna
Eva Hájková -
Marketingová strategie a marketingový mix pro Mahenovu činohru Národního divadla Brno
Jitka Kratochvilová -
Strategie a rozvoj marketingového mixu společnosti TANAP
Slávka Matějková -
Marketingová strategie jako základ komunikační strategie Městské knihovny Frýdek-Místek, příspěvkové organizace
Pavel Machala