Ing. Zbyněk MITRIČ

Bakalářská práce

Návrh disribučních cest firmy TRANZA, a. s. s ohledem na typ transportního válečku

Project channels of distribution firm Tranza, p.l.c. with a view to type transport roller
Abstract:
I fiddled in bachelor work distributive policy firm Tranza. In theoretical parts I fiddled above all illumination some from fundamental terms. I tried explain function and movement inside channels of distribution, number levels of channels of distribution as well as what decision must firm do at their production. In praktical parts I tried carry out analyses current situation firm Tranza in section …více
Abstract:
V bakalářské práci jsem se zabýval distribuční politikou firmy Tranza, a.s.. V teoretické části jsem se zabýval především objasněním některých ze základních pojmů. Snažil jsem se vysvětlit funkce a pohyb uvnitř distribučních cest, počet úrovní distribučních cest a také jaká rozhodnutí musí firma učinit při jejich tvrobě. V praktické části jsem se snažil provést analýzu současné situace firmy Tranza …více
 

Klíčová slova

distribuce distribuční cesta
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor: 2536

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 18. 1. 2006

Citační záznam

Jak správně citovat práci

MITRIČ, Zbyněk. Návrh disribučních cest firmy TRANZA, a. s. s ohledem na typ transportního válečku. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing