Irena TRMALOVÁ

Bakalářská práce

Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém

Child abuse as a social and pedagogic problem
Anotace:
Téma bakalářské práce je Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém. Popisuje tělesné, psychické a sexuální zneužívání, syndrom CAN, vztah mezi školní a sociální pedagogikou, jaké jsou možnosti při odhalování případů a kategorie možných pachatelů. Dále bude v práci obsaženo vyhodnocení výzkumu na základě dotazníkového šetření.
Abstract:
This topic is about Child abuse as a social and pedagogical problem. In this bachelor´s work is descibed physical, mental and sexual abuse, CAN syndrome and relationship between school and social pedagogy. At last will be describe results of research from questionnaire.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TRMALOVÁ, Irena. Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studií
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe