Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém – Irena TRMALOVÁ
Irena TRMALOVÁ
Bakalářská práce
Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém
Child abuse as a social and pedagogic problem
Anotace:
Téma bakalářské práce je Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém. Popisuje tělesné, psychické a sexuální zneužívání, syndrom CAN, vztah mezi školní a sociální pedagogikou, jaké jsou možnosti při odhalování případů a kategorie možných pachatelů. Dále bude v práci obsaženo vyhodnocení výzkumu na základě dotazníkového šetření.Abstract:
This topic is about Child abuse as a social and pedagogical problem. In this bachelor´s work is descibed physical, mental and sexual abuse, CAN syndrome and relationship between school and social pedagogy. At last will be describe results of research from questionnaire.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2013
Zveřejnit od: 24. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
TRMALOVÁ, Irena. Týrané a zneužívané děti jako sociálně pedagogický problém. Brno, 2013. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Videohry, jejich obsahy, vizuální formy a jejich účinky na myšlení a postoje dětí předškolního a mladšího školního věku
Pavlína VRASPÍROVÁ -
Specifické poruchy učení a jejich vlivy na behaviorální a sociální aspekty u dětí a jejich problemetika z pohledu rodičů
Radmila N'JAI -
Spolupráce jako nástroj pedagoga a kurátora pro děti a mládež z hlediska moderní a postmoderní perspektivy
Michal Pléha -
Formy a rozsah logopedické péče v prvních a druhých třídách vybraných základních škol v Hradci Králové a Pardubicích
Veronika Strouhalová -
Syndrom CAN Syndrom týraného, zneužívaného a zanedbávaného dítěte
Ivana SOLOVSKÁ -
Role sociálního pracovníka při podezření na syndrom CAN u dětí
Barbora KAŠPAROVSKÁ -
Syndrom CAN u jedinců s lehkým mentálním postižením
Lada Válková -
Syndrom CAN jako sociálně patologický jev
Lenka Veselá