Robotika ve výuce za pomoci LEGO MINDSTORMS 51515 Robotí vynálezce – Bc. Maria VÁGNEROVÁ
Bc. Maria VÁGNEROVÁ
Diplomová práce
Robotika ve výuce za pomoci LEGO MINDSTORMS 51515 Robotí vynálezce
Robotics in Education Using LEGO MINDSTORMS 51515: Robot Inventor
Anotace:
Moderní vzdělávání stále více integruje robotiku jako prostředek pro rozvoj informatického myšlení a technických dovedností žáků. Diplomová práce se zaměřuje na využití stavebnice LEGO? Mindstorms? 51515: Robotí Vynálezce ve výuce a na její potenciál pro podporu STEM vzdělávání. Hlavním cílem této práce je analyzovat možnosti využití této stavebnice ve školním prostředí a navrhnout vhodné výukové aktivity …víceAbstract:
Modern education constantly integrates robotics as a means of developing students' computational thinking and technical skills. The thesis focuses on the use of the building kit LEGO? Mindstorms? 51515: Robot Inventor in education and its potential for supporting STEM education. The main goal of this thesis is to analyze the possibilities of using this building kit in the school environment and to …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 4. 2025
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Tatiana Havlásková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
VÁGNEROVÁ, Maria. Robotika ve výuce za pomoci LEGO MINDSTORMS 51515 Robotí vynálezce. Ostrava, 2025. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro 2. stupeň základních škol / Informační a komunikační technologie - Matematika
Práce na příbuzné téma
-
Deskové hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování
Pavel Tvrzník -
Hry a hlavolamy jako motivace ve výuce algoritmizace a programování na 2. stupni základní školy
Kateřina Hlaváčová -
JavaScript jako nástroj pro výuku algoritmizace a programování na 2. stupni ZŠ
František PEIKER -
Algoritmizace a programování ve výuce informatiky na 1. stupni ZŠ
Hana GORGOLOVÁ -
Využití robotů Ozobot pro výuku algoritmizace a programování
Zuzana PACHOLÍKOVÁ -
Využití robota Sphero SPRK+ při výuce algoritmizace a programování
Martin KOSTKA -
Návrh implementace tematického celku "Základy algoritmizace a programování" do školního vzdělávacího programu obou stupňů základní školy
Šárka Schlichtsová -
Výuka robotiky s využitím mBot(a), Didaktický materiál pro učitele
Hana ULRICHOVÁ