Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko – Bc. Markéta ŠVECOVÁ
Bc. Markéta ŠVECOVÁ
Diplomová práce
Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko
The Tourism Marketing Strategy of Mohelnice Microregion
Anotace:
Diplomová práce se zabývá marketingovou strategií cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Teoretická část popisuje pojmy jako je cestovní ruch, destinační marketing, strategický marketing a marketingová komunikace. Analytická část představuje mikroregion Mohelnicko a jeho předpoklady cestovního ruchu. Analyzuje potřebné informace o mikroregionu. Vyhodnocení těchto analýz je podkladem pro projekt …víceAbstract:
My graduation theses is engaged in tourism marketing strategy of Mohelnice microregion. Theoretical part describes notions like tourism, destination marketing, strategical marketing and marketing communication. Analytical part presents Mohelnice microregion and its tourism potential. It contains necessary information about microregion. Interpretation of these analysis are the base for a project. The …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 26. 4. 2011
Identifikátor:
18425
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVECOVÁ, Markéta. Marketingová strategie cestovního ruchu mikroregionu Mohelnicko. Zlín, 2011. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 26. 04. 2011
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové komunikace vybraného subjektu
Nicola Garbaczová -
Návrh integrované marketingové komunikace nového pojistného produktu
Eliška Svobodová -
Návrh na zefektivnění marketingové komunikace realitní kanceláře
David Srb -
Návrh integrované marketingové komunikace pro konkrétní produkt
Adéla Pechánková -
Marketingová komunikace pojišťovny Kooperativa
Eliška Přikrylová -
Analýza marketingové komunikace společnosti Oxalis, spol. s r.o.
Tereza Miklová -
Analýza marketingové komunikace vybraného gastronomického zařízení
Simona Rožánková -
Marketingová komunikace včetně projektové studie
Pavlína Červenková