Škola v přírodě se zaměřením na osobnostní a sociální výchovu – Jiřina Šostková
Jiřina Šostková
Diplomová práce
Škola v přírodě se zaměřením na osobnostní a sociální výchovu
An out door camp with a specialization in personality and social education
Anotace:
Škola je výchovně-vzdělávací instituce, která má za úkol celkový rozvoj jednotlivce a přípravu dítěte na kvalitní život ve společnosti. V současné době mezi časté metody vyučování patří i metoda zážitkového vyučování. Klade důraz na vstřebávání informací, jejichž vnímání je provázeno intenzivními emocemi ? akci, zážitku a prožitku. Diplomová práce se zabývá jednou z možností využití zážitkové pedagogiky …víceAbstract:
School is an educationally instructional institution whose task is a general development of an individual and a preparation of a child for life in society. Nowadays the method of experience education ranks among frequent ones. It lays emphasis on absorbing information whose perception is accompanied by intensive emotions ? action, experience and enjoyment. The dissertation deals with one of the possibilities …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 22. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: MgA. Ivana Honsnejmanová
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠOSTKOVÁ, Jiřina. \textit{Škola v přírodě se zaměřením na osobnostní a sociální výchovu}. Online. Diplomová práce. Liberec: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/g00kak/.
Jak správně citovat práci
Šostková, Jiřina. Škola v přírodě se zaměřením na osobnostní a sociální výchovu. Liberec, 2014. diplomová práce (Mgr.). TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáVázaný výtisk práce je dostupný v knihovne: UKN
TECHNICKÁ UNIVERZITA V LIBERCI
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Prohloubený studijní program - Specifické poruchy učení a chování, Učitelství pro 1. stupeň základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Duševní zdraví a psychologická pohoda starších adolescentů v kontextu pandemie covid-19 ve vztahu k osobnostním rysům, perfekcionismu a užívání sociálních sítí
Šárka Horáková -
Souvislost rodičovských výchovných stylů a vnímaného smyslu hry, a jejich vztah s výběrem hračky
Simona Lakomá -
Význam letních táborů a víkendových volnočasových akcí pro mládež a dospělé v životě účastníků virtuální hry Pentagramus a jejich motivace
Kateřina Kočařová -
Možnosti mezioborového propojení výtvarné, dramatické a osobnostní a sociální výchovy
Magda KAŇOVSKÁ -
Osobnostní a sociální rozvoj dětí ve sportovním kroužku florbalu v Domě dětí a mládeže Modřany
Veronika Vavrušková -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Hudební výchova jako mimoškolní aktivita pro děti mladšího školního věku
Lucie Obadalová -
Výchova k hlubšímu vnímání národní identity prostřednictvím výtvarné hry (mladší školní věk)
Martina MACHÁLKOVÁ