Interaktivní učebnice základů elektropneumatiky pro Střední školy – Pavel MOC
Pavel MOC
Bakalářská práce
Interaktivní učebnice základů elektropneumatiky pro Střední školy
Interactive foundations elektropneumatik textbooks for secondary schools
Anotace:
Cílem práce je seznámení se s dynamicky se rozvíjejícím oborem pneumatikou a jejími způsoby vyučování. Metody vyučování se zaměřují na interaktivní způsoby a jejich praktický vliv na úroveň vzdělávání posluchačů. Výsledkem je kombinace použití klasické tabule a mobilní interaktivní tabule. Vhodné doplňky používané pro vytváření podkladů k výuce jsou především digitální fotoaparát a kamera. Nejen samotné …víceAbstract:
The aim of the thesis is to familiarize with a dynamically developing branch Pneumatic and its methods of teaching. The teaching methods focus on interactive ways and their practical impact on the level of students´ education. The result is the combination of a classic board and a mobile interactive whiteboard. Suitable complements used for creating materials for teaching are primarily a digital camera …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2011
- Vedoucí: Mgr. Jan Krotký
Citační záznam
Jak správně citovat práci
MOC, Pavel. Interaktivní učebnice základů elektropneumatiky pro Střední školy. Plzeň, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 30. 03. 2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Interaktivní učebnice a digitální učební materiály pro interaktivní tabule ve výuce přírodopisu na základní škole
Svatava SONNKOVÁ -
Interaktivní učebnice jógy pro děti
Vojtěch Minařík -
Interaktivní elektronická učebnice informatiky a programování pro žáky I. stupně
Jakub Špiřík -
Návrh interaktivní učebnice / výukové aplikace
Michelle Condenárová -
Interaktivní učebnice ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Alena ANDĚLOVÁ -
Vliv výuky za pomoci interaktivní učebnice na efektivity výuky fotosyntézy vodních rostlin
Natálie MOUCHOVÁ -
Interaktivní učebnice ve výuce anglického jazyka
Lenka Jílková -
Koncepce a grafické zpracování interaktivní učebnice
Dorota NAAROVÁ