Lucie Dvorackova

závěrečná práce studenta vyššího odborného studia

Principy marketingové komunikace společnosti Accenture

Anotace:
Absolventská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Accenture. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá moderními formami marketingu, jejich využitím v praxi a současných trendů v oblasti online komunikace. Praktická část je doplněna krátkým výběrovým dotazníkem, který zkoumá spokojenost zaměstnanců se současnou marketingovou komunikací společnosti …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Ing. Ludmila Malinová, MBA
  • Oponent: Lucie Barchánková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty

VOŠES A SPŠPT

vyšší odborný program:
Účetnictví a finance

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.