Principy marketingové komunikace společnosti Accenture – Lucie Dvorackova
Lucie Dvorackova
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Principy marketingové komunikace společnosti Accenture
Anotace:
Absolventská práce se zaměřuje na marketingovou komunikaci společnosti Accenture. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá moderními formami marketingu, jejich využitím v praxi a současných trendů v oblasti online komunikace. Praktická část je doplněna krátkým výběrovým dotazníkem, který zkoumá spokojenost zaměstnanců se současnou marketingovou komunikací společnosti …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2024
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Ing. Ludmila Malinová, MBA
- Oponent: Lucie Barchánková
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DVORACKOVA, Lucie. \textit{Principy marketingové komunikace společnosti Accenture}. Online. Absolventská práce. Praha: Vyšší odborná škola ekonomických studií a Střední průmyslová škola potravinářských technologií. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g0tuwg/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
VOŠES A SPŠPT
vyšší odborný program:
Účetnictví a finance
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.