Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava – Bc. Marián OLEJ
Bc. Marián OLEJ
Bakalářská práce
Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava
The market research of the Tescoma l.t.d. - the North Moravia
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá problematikou marketingového průzkumu trhu. Pod záštitou společnosti Tescoma s.r.o. bylo jako cíl výzkumu, potažmo bakalářské práce, definováno zjištění informovanosti veřejnosti o firmě a jejích produktech a rovněž vyjádření názorů, postojů a preferencí obyvatel, žijících na území Severní Moravy, v aktuálním časovém úseku červenec, srpen 2005. Analýza, vyhodnocení a prezentace …víceAbstract:
This submitted work deal with the dilemma of market research. The aim of my bachelor work was defined as findings awareness of public about the company Tescoma l.t.d.and its products and pronouncement of opinions, attitudes and preferences of inhabitants, who live in the territory of North Moravia, as well. This took place during the months July, August 2005.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2005
Zveřejnit od: 9. 12. 2005
Identifikátor:
2491
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 19. 1. 2006
Citační záznam
Jak správně citovat práci
OLEJ, Marián. Marketingový průzkum trhu společnosti Tescoma s.r.o.-Severní Morava. Zlín, 2005. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 09. 12. 2005
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 9. 12. 2005 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový výzkum
Rudolf Nešetřil -
Marketingový výzkum
Dana Kammererová -
Marketingový výzkum
Ludmila Novotná -
Marketingový výzkum
Markéta Střížová -
Marketingový výzkum (pro firmu, organizaci, aktuální zadaný problém)
Andrea Kováčová -
Primární marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Jiří Formánek -
Marketingový výzkum a jeho konkrétní použití ve zvoleném podnikatelském subjektu
Ladislav Čáp -
Marketingový výzkum horských bud v Krkonoších
Michaela Pospíšilová