Role začínající učitelky v mateřské škole – Nikola Čukanová
Nikola Čukanová
Bakalářská práce
Role začínající učitelky v mateřské škole
The role of beginning teacher in kindergarten
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o adaptaci a začleňování nově nastupující učitelky do podmínek mateřské školy. Práce je pojata z pohledu začínající učitelky, která vedla terénní výzkum za použití metody autoetnografie, rozhovorů a zúčastněného pozorování. Jedná se o autoetnotrafický popis prvních šesti měsíců v novém prostředí a v nové roli, tedy vedle vlastního procesu adaptace zahrnuje také přiblížení …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the adaptation and integration of a new teacher into the conditions of kindergarten. The work is conceived from the point of view of a beginning teacher who conducted the field research by using the method of autoetnography, interviews and participatory observation. It is an autoetnotraphatic description of the first six months in a new environment and in a new role, …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 7. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Lada Viková
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Čukanová, Nikola. Role začínající učitelky v mateřské škole. Pardubice, 2020. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáBakalářský studijní program / obor:
Sociologie / Sociální antropologie
Práce na příbuzné téma
-
Stres v učitelské profesi aneb stres z pohledu budoucích učitelů
Eva Jannová -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ -
Stres a syndrom vyhoření u pracovníků v oblasti vzdělávání
Jana Trubačová -
Stres učitelů během pandemie Covid - 19. Rozdíly mezi českými a pol- skými učiteli.
Sabina Marzecová -
Učitelský stres a jeho psychologické a psychofyziologické projevy
Monika Vagrčková -
Stres a psychohygiena učitele v mateřské škole
Marcela SEDLÁČKOVÁ -
Stres v profesním životě učitele mateřské školy
Kateřina Štifterová -
Stres v činnosti učitele střední odborné školy
Milan Haan