Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku – Bc. Martin Gorčík
Bc. Martin Gorčík
Diplomová práce
Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku
Information Needs of Selected Groups of External Stakeholders for Assessing the Reputation of a Chemical Company
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá analýzou informačních potřeb vybraných skupin externích stakeholderů. V teoretické části je definován pojem reputace podniku a jsou specifikovány nástroje pro tvorbu pozitivní reputace firmy. Dále se rešerše zaměřuje na definování pojmu stakeholdeři, jejich klasifikování a popis vybraných skupin externích stakeholderů. Pozornost je také věnována komunikaci jakožto základnímu …víceAbstract:
This diploma thesis deals with the analysis of information needs of selected groups of external stakeholders. In the theoretical part the concept of corporate reputation is defined and tools for creating a positive corporate reputation are specified. Furthermore, the research focuses on defining the concept of stakeholders, classifying them and describing selected groups of external stakeholders. Attention …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martina Jelínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
GORČÍK, Martin. \textit{Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku}. Online. Diplomová práce. Pardubice: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologická. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/g1arqc/.
Jak správně citovat práci
Gorčík, Martin. Informační potřeby vybraných skupin externích stakeholderů pro posouzení reputace chemického podniku. Pardubice, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Pardubice. Fakulta chemicko-technologická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta chemicko-technologickáUniverzita Pardubice
Fakulta chemicko-technologickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management podniků chemického průmyslu / Ekonomika a management podniků chemického průmyslu
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové a komunikační strategie společnosti RegioJet a.s. a srovnání konkurenčního prostředí na železniční trati Praha-Olomouc
Lukáš Matoušek -
Marketingová komunikace pro budování identity a reputace ve výrobních podnicích
Petra Prchalová -
Specifikace nástrojů pro budování pozitivní reputace chemických podniků u veřejnosti
Kateřina Koubíková -
Kritéria hodnocení reputace chemických průmyslových podniků v očích zákazníků
Adéla Vancová -
Využití public relations pro budování pozitivní reputace chemických průmyslových podniků
Jana Čepová -
Analýza vlivu CSR na firemní reputaci a spotřební chování zákazníků
David Křížek -
Online reputace podniků automobilového průmyslu
Klára Baštýřová -
Nástroje vytváření pozitivní reputace chemických průmyslových podniků u jejich zákazníků
Eva Pakostová