Martina TICHÁ

Bakalářská práce

Hudba v reklamě

Music in Advertising
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena na dvě části - část teoretickou, která pojednává nejprve o funkci reklamy, její historii a vývoji obecně, dále o významu hudby a způsobu jejího využití v reklamě a nakonec také o reklamě v USA, neboť právě Spojené státy jsou v oblasti reklamní tvorby světovou velmocí. Probíhá zde řada zajímavých výzkumů v oblasti reklamy a marketingu, sleduje se chování zákazníka ve spojitosti …více
Abstract:
The bachelor thesis is divided into two parts - first, theoretical part describes the functions, history and developments of advertisement, the significance of music and its use in advertisement. It also describes advertisement it the USA, as the country is the world leader in the field of advertisement. A lot of interesting research focusing on advertisement and marketing is carried out there, as …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PhDr. Eva Novotná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

TICHÁ, Martina. Hudba v reklamě. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Pedagogická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Pedagogická fakulta

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Pedagogická fakulta

Bakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Popularizace hudby a organizace hudebního života