Podmínky edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami – Pavlína LINCEROVÁ
Pavlína LINCEROVÁ
Bakalářská práce
Podmínky edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami
Conditions of education of pupils with special educational needs
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na edukaci žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Zabývá se zejména podmínkami, za kterých probíhá vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra. Teoretická část je rozdělena na tři kapitoly. V první kapitole stručně definuji speciální vzdělávací potřeby a poruchy autistického spektra. Druhá kapitola se zabývá možnostmi vzdělávání žáků s poruchou autistického spektra …víceAbstract:
This bachelor thesis is focused on the education of pupils with special educational needs. It deals mainly with the conditions under which the education of pupils with autistic spektrum disorder takes place. The theoretical part is divided into three chapters. The first chapter briefly defines special educational needs and autism spectrum disorders. The second chapter deals with the possibilities of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 9. 12. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 1. 2017
- Vedoucí: doc. Mgr. Eva Zezulková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
LINCEROVÁ, Pavlína. Podmínky edukace žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Speciální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Postoje studentů speciální pedagogiky z hlediska implicitní a explicitní kognice: k oboru speciální pedagogiky, žákům se speciálními vzdělávacími potřebami a k získaným kompetencím k vykonávání budoucí profese
Kateřina Maříková -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Jana Novotná -
Speciální vzdělávací potřeby v dopravní pedagogice
Otakar Konsbul -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků se zrakovým postižením
Dana Bílková -
Speciální vzdělávací potřeby žáků s ADHD na 1. stupni základních škol
Lucie Masná -
Individuální vzdělávací plán žáka integrovaného pro speciální vzdělávací potřeby
Simona Mračková -
Edukace žáka s poruchou autistického spektra integrovaného na základní škole v porovnání s edukací žáka s poruchou autistického spektra ve specializované třídě
Lenka Krčilová