Natálie VESPALCOVÁ

Bakalářská práce

Role influencerů v propagaci produktů na internetu

The role of influencers in promoting products online
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice role influencerů v propagaci na sociálních sítích. První část se zabývá především pojmy z oblasti marketingu na internetu, marketingové komunikace a jejími nástroji. Dále jsou představeny sociální sítě a zanalyzován jejich dosah v rámci popularity uživatelů. V neposlední řadě jsou vysvětleny pojmy spojené s influencer marketingem a jednotlivé formy propagace …více
Abstract:
The bachelor thesis deals with the role of influencers in social media promotion. The first part deals mainly with the concepts of internet marketing, marketing communication and its tools. Next, social networks are introduced and their reach in terms of user popularity is analysed. Finally, concepts related to influencer marketing and different forms of promotion of a company, product or service are …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 8. 2023
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Eliška Vildová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VESPALCOVÁ, Natálie. Role influencerů v propagaci produktů na internetu. Plzeň, 2023. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/