Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice – Xénia Struhárová
Xénia Struhárová
Bakalářská práce
Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice
Corporate design for SPA Male Bielice
Anotace:
Struhárová, X. Jednotný vizuální styl pro Termalní koupele Malé Bielice. Bakalařská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2015. Předmětem této bakalářské práce je tvorba jednotného vizuálního stylu pro Termální koupele Malé Bielice. Práce se zaobírá pojmy corporate identity (CI) a jejími klíčovými složkami s hlavním zaměřením na corporate design (CD), také popisuje vnímání CI zákazníky a okrajově …víceAbstract:
Struhárová, X. Corporate design for SPA Male Bielice. Bachelor thesis. Brno: Men-del university Brno, 2015. The subject of this Bachelor thesis is creation of corporate design for Ther-mal spa Male Bielice. The work deals with the concepts of corporate identity (CI) and its key components, with the main focus on corporate design (CD), it also describes the perception of customers on CI and marginally …víceAbstract:
Struhárová, X. Jednotný vizuálny štýl pre Termálne kúpele Malé Bielice. Bakalár-ska práca. Brno: Mendelova univerzita v Brne, 2015. Predmetom tejto bakalárskej práce je tvorba jednotného vizuálneho štýlu pre Termálne kúpele Malé Bielice. Práca sa zaoberá pojmami corporate identity (CI) a jej kľúčovými zložkami s hlavným zameraním na corporate design (CD), taktiež popisuje vnímanie CI zákazníkmi, a …víceKlíčová slova
podniková identita podnikový design podniková image podniková komunikace grafický manuál podniková kultura logotyp
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Dita Dlabolová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Manažersko-ekonomický
Práce na příbuzné téma
-
Magnitude of Corporate Communication with Media
Konstantin Zhidov -
Projekt realizace přenosu corporate identity na nový subjekt (Příkladová studie řešení společnosti Call Assistance 24 s.r.o.)
Petr Žák -
Komplexní analýza corporate identity firmy T-Mobile
Petr INDRA -
Interní komunikace rostoucího podniku
Marek Lenhard -
Marketingová komunikace vybraného podniku
Monika Moringová -
Marketingová komunikace v cirkulární ekonomice
Dominika Hoferová -
Komunikace v podniku
Andrej Sobota -
Řízení komunikace v podnikové praxi
Lucia Tondrová
Název
Vložil
Vloženo
Práva