Bc. Magdaléna STRÁNSKÁ

Diplomová práce

Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému

A Comparative Study of Inclusive Approaches in the Czech Republic and Great Britain
Anotace:
Cílem diplomové práce je teoretické zmapování inkluzivního vzdělávání v současných základních školách s využitím teoretických poznatků v praktickém školním prostředí a ve srovnání dvou odlišných vzdělávacích systémů České republiky a Velké Británie. Práce se nejprve bude zabývat pojetím inkluzivního vzdělávání na úrovni současných pedagogických teorií a porovnáním kurikulárních materiálů obou zemí …více
Abstract:
The objective of this thesis is a theoretical mapping of the inclusive education in modern-day primary schools using theoretical knowledge in practical school environment, and in a comparison of the two different educational systems in the Czech Republic and Great Britain. At the start, this thesis will address the inclusive education concept related to the standards of current pedagogical theories …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 7. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Ivana Havlínová, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRÁNSKÁ, Magdaléna. Inkluzivní přístup v porovnání českého a britského vzdělávacího systému. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta