Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu – Trieu Tran Van Hai
Trieu Tran Van Hai
Disertační práce
Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu
Digital Transformation and Its Influence on Performance of Creative Industry Companies: The case of Vietnam
Abstract:
Digital transformation has recently become a popular concept globally, along with the development of high technologies following the trend of Industry 4.0. It has brought much creativity and innovation for growth in different industries. Especially technology innovation based on digital platforms is vital for creative companies to compete in the market. Creative industries are the term used for fields …víceAbstract:
Digitální transformace se v poslední době stala celosvětově populárním pojmem spolu s rozvojem špičkových technologií podle trendu Průmyslu 4.0. Přinesla kreativitu a inovace pro růst v různých průmyslových odvětvích. Zejména technologické inovace založené na digitálních platformách jsou zásadní pro to, aby kreativní společnosti mohly konkurovat na trhu. Je evidentní, že kreativní průmysl je termín …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 8. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 11. 2022
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
TRAN VAN HAI, Trieu. \textit{Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu}. Online. Disertační práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2022. Dostupné z: https://theses.cz/id/g2s5fx/.
Jak správně citovat práci
Tran Van Hai, Trieu. Digitální transformace a její vliv na výkonnost společností kreativních průmyslů ve Vietnamu. Zlín, 2022. disertační práce (Ph.D.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyDoktorský studijní program / obor:
Economics and Management / Management and Economics
Práce na příbuzné téma
-
Design zaměstnanecké zkušenosti jako způsob získání konkurenční výhody v době digitální transformace
Anna Alekseeva -
Módní přehlídky jako komunikační nástroj: jejich vývoj a transformace do digitálního prostředí
Mai Tranová -
Kreativní vouchery
Kateřina Puczoková -
Podnikání v konceptu Průmyslu 4.0. a Průmyslu 5.0. u MSP v ČR působících v oblasti výroby komponent pro automobilové společnosti
Michal Najdr -
Ekonomické a sociální dopady koncepce Průmysl 4.0 a Společnost 4.0
Tereza HODOVÁ -
Klíčové faktory pro úspěšnou implementaci konceptu Průmyslu 4.0 v České republice
Martin Tuček -
Vliv průmyslu 4.0 na komunikaci a řízení v organizaci/firmě
Alexander Pekov -
Průmysl 4.0 a možnosti jeho implementace do praxe podniků
Jan Bosák