Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí – Kristýna SÜTTÖOVÁ
Kristýna SÜTTÖOVÁ
Bakalářská práce
Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí
Management and marketing of sport tourism events on the example of the segment of children
Anotace:
Cílem práce je zdůvodnit význam segmentu dětí v cestovním ruchu a specifikovat vybrané sportovní odvětví a region. Na základě výsledků provedených analýz navrhnout produkt sportovního cestovního ruchu, který by přivedl návštěvníky do vybraného regionu.Abstract:
The aim of my bachelor thesis is to substantiate the meaning of the segment of children in tourism and specify a selected sport and region. Based on the results of the analysis I design the product of tourism, which brings visitors to the selected region.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2015
Zveřejnit od: 17. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Roman ŠVEC, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SÜTTÖOVÁ, Kristýna. \textit{Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí}. Online. Bakalářská práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/g37drf/.
Jak správně citovat práci
SÜTTÖOVÁ, Kristýna. Management a marketing události sportovního cestovního ruchu na příkladu segmentu dětí. Č. Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2015
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2015 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Regionální produkt cestovního ruchu jako nástroj rozvoje cestovního ruchu ve vybrané destinaci
Eliška Kubíčková -
Pražský hrad jako produkt cestovního ruchu
Erika Velíšková -
Geoparky a produkt cestovního ruchu
Marie Lundová -
Svatby jako specifický produkt cestovního ruchu
Barbora Šlehoferová -
ZOO, produkt cestovního ruchu
Žaneta Mazurová -
Fotografické workshopy jako produkt cestovního ruchu.
Veronika Pujmanová -
Svatba na přání jako specifický produkt cestovního ruchu
Lucie Čejková -
Tvorba produktu cestovního ruchu v oblasti církevního CR
Zdeňka Klusáčková
Název
Vložil
Vloženo
Práva