Strategie rozvoje mikroregionu Horňácko v oblasti cestovního ruchu – Ing. Pavel HORŇÁK
Ing. Pavel HORŇÁK
Diplomová práce
Strategie rozvoje mikroregionu Horňácko v oblasti cestovního ruchu
The strategy of the development of microregion Horňácko in the field of tourism
Anotace:
Cílem diplomové práce je vypracování strategie rozvoje mikroregionu Horňácko v oblasti cestovního ruchu. V teoretické části charakterizuji cestovní ruch, zabývám se definováním specifik služeb v cestovním ruchu. Dále se zabývám marketingem destinací a jmenuji nástroje a specifika marketingového mixu v cestovním ruchu. Věnuji se problematice mikroregionů a regionálního marketingu. V praktické části …víceAbstract:
The aim of my diploma work is to elaborate on the development strategy of the microregion Horňácko in the tourist industry. In the theoretical part I characterize the tourist industry and deal with the definition of the tourist industry specification. I describe marketing destination and specify the tools and details of the marketing mix in tourism. I thouroughly describe microregions and region marketing …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2008
Identifikátor:
8417
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 3. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HORŇÁK, Pavel. Strategie rozvoje mikroregionu Horňácko v oblasti cestovního ruchu. Zlín, 2008. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 05. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing
Práce na příbuzné téma
-
Trendové nástroje strategického řízení golfového klubu
Radek Lizec -
Marketingové komunikační nástroje a jejich aplikace na obchodním místě
Martin Morava -
Řízení podpory prodeje jako nástroje marketingové komunikace pro budování značky – případová studie portfolia značek Stock s.r.o
Martin Horálek -
Strategický plán a nástroje jeho implemetace v praxi MSP
Lucie Petružálková -
Optimalizace marketingové strategie neziskové organizace pomocí inovativních marketingových nástrojů
Nikol Pánková -
Arnoldova vila v Brně - strategický marketingový plán
Martina Vránová -
Politický marketing regionálního volebního subjektu
Tereza Woznicová -
Teritoriální marketing na příkladu norských olympijských měst
Kristýna Kulhavá