Modelové řešení tematického okruhu RVP G Žijeme v Evropě – Andrea ŠVEJCAROVÁ
Andrea ŠVEJCAROVÁ
Diplomová práce
Modelové řešení tematického okruhu RVP G Žijeme v Evropě
Implementation of the educational program: We Are Living in Europe
Anotace:
Diplomová práce rozpracovává tematický okruh Žijeme v Evropě, který je součástí průřezového tématu Výchova k myšlení v evropských a globálních souvislostech v rámci Rámcově vzdělávacího programu pro gymnázia. Cíle práce: - usnadnění práce učitelům od příprav nad propojením průřezových témat s běžnou učební látkou - návod, jak téma efektivně zahrnout do výuky - vytvořená prezentace v programu PowerPoint …víceAbstract:
My thesis deals with the educational program We are Living in Europe, which is a part of the cross-curricular subject Education towards Thinking in European and Global Contexts. Objectives: - facilitate the work of teachers from combining cross-curricular subjets with the regular lessons - give instructions how to effectively incorporate the topic into a lesson plan - created a PowerPoint presentation …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 6. 2010
Zveřejnit od: 24. 6. 2010
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2010
- Vedoucí: prof. PaedDr. Jaroslav Vencálek, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠVEJCAROVÁ, Andrea. Modelové řešení tematického okruhu RVP G Žijeme v Evropě. Ostrava, 2010. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 24.6.2010
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 24. 6. 2010 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Přírodovědecká fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Přírodovědecká fakultaMagisterský studijní program / obor:
Geografie / Ge-Aj
Práce na příbuzné téma
-
Tematický okruh průřezového tématu environmentální výchovy - ekosystémy
Michele MORAVČÍKOVÁ -
Tematický okruh průřezového tématu environmentální výchovy - ekosystémy
Michele MORAVČÍKOVÁ -
Unplugged aktivity v informatice na základní škole
Jan RAJTMAJER -
Česká rodina a vztahy mezi G1-G3
Marie Lukášová -
Ornamentika v Metodických sonátách G. Ph. Telemanna jako hlavní zdroj inspirace k realizaci ozdob vybrané flétnové sonáty G. F. Händela
Ivana Vítková -
G+G. Aneb společná cesta gymnastiky a grafiky.
Markéta Dufková -
Porovnání přesnosti digitálních modelů reliéfu 4G a 5G a digitálního modelu povrchu 1G
Martin Řezba -
Evoluce, umění a neurální podmíněnost krásy: kritická reflexe děl S. Daviese, E. Dissanayakové, A. Chatterjeeho a G. G. Starrové
Marie Pikartová