Lenka RYKROVÁ

Bakalářská práce

Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví

Marketing strategy of complementary assortment of shoe-shop
Anotace:
Maloobchodní prodejna obuvi v Litoměřicích rozšířila svou nabídku o doplňkový sortiment v podobě sportovního módního oblečení. O tento doplňkový sortiment však není stávajícími zákazníky zájem, a toto sportovní oblečení se neprodává. Cílem práce je úprava prodejní strategie doplňkového sortimentu prostřednictvím zjištění faktorů, které ovlivňují stávající zákazníky při rozhodování o nákupu doplňkového …více
Abstract:
The retail shoe-shop has expanded its offer with a complementary assortment in the form of sports fashion clothing. However, existing customers are not interested in this complementary range, and this sportswear is not sold. The aim of the work is to adjust the sales strategy of the complementary assortment by identifying the factors that influence existing customers when deciding on the purchase of …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 5. 2020
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Lucie Povolná

Citační záznam

Jak správně citovat práci

RYKROVÁ, Lenka. Marketingová strategie doplňkového sortimentu obchodu s obuví. Ústí nad Labem, 2020. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management