Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí – Bc. Natálie Krčmová
Bc. Natálie Krčmová
Diplomová práce
Příjmová segmentace spotřebitelů na trhu nemovitostí
Income segmentation of consumers in the real estate market
Anotace:
Diplomová práce se zabývá chováním spotřebitelů na trhu nemovitostí. Cílem této práce je na základě vlastního výzkumu, zjistit jaké segmenty spotřebitelů působí na tomto trhu, a to v závislosti na výši čistého příjmu jednotlivce. Sekundárním předmětem této práce je zjistit preference spotřebitelů na trhu s bydlením. Práce bude završena navržením vhodných doporučení pro subjekty působící na tomto trhu …víceAbstract:
The thesis deals with consumer behaviour on the real estate market. The aim of this thesis is to find out, based on own research, which segments of consumers operate on this market, depending on the amount of net income. The secondary object of this thesis is to find out the preferences of consumers in the housing market. The work will be concluded by proposing appropriate recommendations for the actors …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 1. 2024
- Vedoucí: Ing. Irena Antošová, Ph.D.
- Oponent: Jana Stávková, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / specializace:
Ekonomika a management / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of Russian real estate market
Sofia Zimonina -
Chování spotřebitele na trhu realit a marketingová doporučení firmám v odvětví
Regína Fílová -
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitele na trhu s nemovitostmi
Kateřina Hazuchová -
Micro-economic Models and their Validity - comparison of the models with the real situation
Filip Hejkal -
Trh nemovitostí v ČR a chování spotřebitelů
Nela Havlíčková -
Housing bubble and real estate consumer behavior in Vietnam
Ngoc Thanh Nhan Nguyen -
Segmentace zákazníků e-shopu www.tiktakhodinky.cz
Gelatková Gelatková -
Semantic segmentation of histopathology images
Tomáš Jelínek