Dystopie v odrazu umělecké tvorby – Olga Alia KRULIŠOVÁ
Olga Alia KRULIŠOVÁ
Bakalářská práce
Dystopie v odrazu umělecké tvorby
Dystopia in the reflection of the art work
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o tématu dystopie v umělecké tvorbě, především v literatuře, kinematografii a výtvarném umění. Odraz fenoménu dystopie v umění sloužil jako inspirační zdroj pro vytvoření praktické části bakalářské práce.Abstract:
The bachelor thesis deals with th topic of dystopia in art, especially literature,film and visual arts.The reflection of dystopia in history of art.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 5. 2012
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. Miroslav Vojtěchovský
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRULIŠOVÁ, Olga Alia. Dystopie v odrazu umělecké tvorby. Ústí nad Labem, 2012. bakalářská práce (BcA.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta umění a designu
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta umění a designuUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta umění a designuBakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Fotografie a intermediální tvorba
Práce na příbuzné téma
-
Odcizení, pohyb, prostor, čas. Motivická analýza road movies Wima Wenderse: Léto ve městě (1970), Alice ve městech (1973), Chybný pohyb (1975), V běhu času (1976) a Paříž, Texas (1984).
Rolando Garduňo -
Srovnání románu 1984 a jeho filmové adaptace z roku 1984
Adéla HAFERNÍKOVÁ -
Trostlose Begegnungen mit dem Fremden. Analyse der Erzählungen der gegenwärtigen bayerischen Autorin Keto von Waberer am Beispiel der Erzählsammlungen Der Mann aus dem See (1983), Fischwinter (1991) und Umarmungen (2007) sowie des Romans Heuschreckenhügel (1984)
Kristýna SLEPIČKOVÁ -
Padouch Mr. Hollywood. Wrestler jako dominantní složka hvězdného obrazu Andyho Kaufmana mezi lety 1979-1984.
Lukáš Pešák