Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice – Filip ŠKODA
Filip ŠKODA
Bakalářská práce
Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice
Diffusion of retail outlets in the Czech Republic
Anotace:
Cílem této práce je na příkladu řetězce, konkrétně britského koncernu Tesco, analyzovat proces difúze a jeho charakter na území České republiky. Práce se též blíže zaměřuje na jednotlivé typy obchodních jednotek zkoumaného řetězce. Hlavní metodou postupu a řešení je aplikace konceptu difúze inovací na našem území. V jednotlivě vytvořených mapových interpretacích je pak demonstrován vývoj sítě prodejen …víceAbstract:
The main task of this work is trough an example of the chain, namely the British company Tesco, analyze the process of diffusion and the nature of the Czech Republic. Work is also closely focused on the various types of spots of chain store at studied area. The main method of procedure and the solution is the application of the diffusion concept of innovation in our country. In the individually created …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 5. 2012
Zveřejnit od: 15. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Pavel Klapka, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKODA, Filip. Difúze prodejen maloobchodního řetězce v České republice. Olomouc, 2012. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Přírodovědecká fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 15.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 15. 5. 2012 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Přírodovědecká fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Přírodovědecká fakultaBakalářský studijní program / obor:
Geografie / Regionální geografie
Práce na příbuzné téma
-
Možnosti uplatnění malé nezávislé prodejny v maloobchodě v konkurenci obchodních řetězců
Pavla Vránová -
Vliv velkoobchodních prodejen na lokální maloobchod a spotřební chování
Jan Martiník -
Globalizace a prodejny potravin v lokalitě (případ prodejen s mléčnými produkty v Brandýse nad Labem)
Zuzana Jaworková -
Marketingový mix vybrané prodejny
Horká Horká
Název
Vložil
Vloženo
Práva