Daniel Pospěch

Bakalářská práce

Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže

High School Students and their Perception of Radio Advertising
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá vztahem středoškolské mládeže k poslechu rádia a reklamních rozhlasových spotů. Teoretická část se podrobně věnuje teorii rozhlasu, jeho zařazení v rámci integrované marketingové komunikace a důležitým parametrům reklamních roz-hlasových spotů (délka, obsah, forma, atp.). Účelem práce je určit vývoj percepce rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže za poslední …více
Abstract:
This bachelor thesis after to a high school students´perception of radio and radio adverti-sing. In the theoretical part, the topics such as theory of radio, its place withing integrated marketing communication or important attributes of advertising in radio are described. For purpose of the definition of development of perception radio advertising in last two years, there is used a comparative method …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2015
Zveřejnit od: 30. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: PaedDr. Marcela Göttlichová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Pospěch, Daniel. Vnímání rozhlasových reklamních spotů u středoškolské mládeže. Zlín, 2015. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 30.4.2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 30. 4. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe