The impact of current strategies on company's position in the market: the case study of EA sports – Ahmed L.Khaleel
Ahmed L.Khaleel
Diplomová práce
The impact of current strategies on company's position in the market: the case study of EA sports
Vliv současných strategií na firemní pozici na trhu: Případová studie EA sports
Anotace:
Firma EA je jednou z největších společností na světě, která se zaměřuje na výrobu a vývoj videoher a stejně tak jako ostatní typy podnikání potřebuje vyšší výkony, aby dosáhla svých cílů. Společnost pracovala s firmou Tree house Brands Stores, aby spustila nový obchod - dceřinou společnost Together. Tyto společnosti poskytují nákupy videoher přes internet, což je metoda podnikání na internetu, která …víceAbstract:
Electronic Arts (EA) Company is one of the biggest companies in the world, their business is focusing on creating and developing video games and like other types of business it needs hard and high performance to achieve its targets. The company worked with Tree house brands stores to launch a new store-subsidiary together. These companies are providing video game e-commerce which is a method of doing …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 11. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Mansoor Maitah, Ph.D. Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
L.KHALEEL, Ahmed. \textit{The impact of current strategies on company's position in the market: the case study of EA sports}. Online. Diplomová práce. Praha: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakulta. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/g8xmb5/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaČeská zemědělská univerzita v Praze
Provozně ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Economics and Management / Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Didaktické hry v matematice jako prostředek k plnění cílů základního vzdělávání
Vladimíra Duchoňová -
Scalable Mobile Game Architecture: Design and Development
Volodymyr Pukha -
Vytvoření webové aplikace pro uživatele aplikace Hypothesis
Martin Poklop -
Aplikace architektonických vzorů při vývoji mobilní aplikace pro Android
Iveta Jurčíková -
Mobile branded applications (značkové mobilní aplikace) na příkladu konkrétní aplikace
Sára Szmeková -
Uplatnění virtuální elektrárny v podmínkách ČR: aplikace u distributora v lokální distribuční soustavě vs. aplikace u obchodníka s elektřinou
Pavla Hrdinová -
Posouzení možností aplikace pokročilých konceptů řízení výroby ve vybrané výrobní firmě a návrh aplikace vhodného konceptu
Tomáš Růžička -
Serverová aplikace a mobilní aplikace pro zařízení iOS ke snímaní a hodnocení kvality snímku za účelem identifikaci zvěře
Šimon Šesták
Název
Vložil
Vloženo
Práva