Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních – Aneta Lachout
Aneta Lachout
Bakalářská práce
Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních
Emotional Intelligence of Teachers in Institutional Facilities
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na pedagogické pracovníky, kteří vykonávají velmi náročnou práci ve specifických školských zařízeních, jakými jsou zařízení ústavní a ochranné výchovy, a významnost emoční inteligence na výkon jejich povolání. Teoretická část se věnuje shrnutí klíčových myšlenek odborné veřejnosti v oblasti emoční inteligence, vymezení základních pojmů a emočních dovedností, které mají …víceAbstract:
The bachelor's thesis focus on pedagogical staff who perform very demanding work in specific school facilities, such as institutional and protective education facilities, and the importance of emotional intelligence in the performance of their profession. The theoretical part of summarizes the key ideas of the professional community in the field of emotional intelligence, and also defines the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lachout, Aneta. Emoční inteligence pedagogů v ústavních zařízeních. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta humanitních studiíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta humanitních studiíBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Sociální pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
Strategie zvládání stresu a emoční inteligence u pracujících studentů vysokých škol
Kateřina KVASNIČKOVÁ -
Rozvoj emoční inteligence při divadelní improvizaci
Ladislav JÍLEK -
Emoční inteligence a její souvislost s machiavelizmem
Kateřina REČKOVÁ -
Emoční inteligence a prožívání osamělosti
Monika URBANOVÁ -
Zajišťování vzdělání dítěte jako součást rodičovské odpovědnosti se zaměřením na určení školského zařízení
Lada PAVLÁSKOVÁ -
Rodinné prostředí adolescentů v zařízeních pro výkon ochranné a ústavní výchovy
Vendula BECHNÁ -
Analýza výskytu sociálně patologických jevů u dětí v ústavní výchově
Pavlína BAUMANOVÁ -
Emoce žáků mladšího školního věku
Tereza Vodičková