Logopedická intervence u dětí s kombinovaným postižením – Vendula ŘÍČNÁ
Vendula ŘÍČNÁ
Diplomová práce
Logopedická intervence u dětí s kombinovaným postižením
Speech therapy intervention of children with multiple disabilities
Anotace:
Diplomová práce se zabývá logopedickou intervencí u dětí s kombinovaným zrakovým a intelektovým postižením. Teoretická část objasňuje pojmy kombinované postižení, zrakové postižení, intelektové postižení. Dále narušenou komunikační schopnost a logopedickou intervenci u těchto postižení. V části praktické jsou popsány čtyři případové studie, které objasňují komunikaci osob s kombinovaným postižením …víceAbstract:
The diploma thesis deals with speech therapy intervention of children with multiple visual and intellectual disabilities. The theoretical part explains concepts of multiple disability, visual disability and intellectual disability. Further, it deals with impaired communication ability and speech therapy intervention at these disabilities. In the practical part, there are four case studies, which explain …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Adéla Hanáková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŘÍČNÁ, Vendula. Logopedická intervence u dětí s kombinovaným postižením. Olomouc, 2023. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Speciální pedagogika / Logopedie
Práce na příbuzné téma
-
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace u dětí s autismem a mentálním postižením
Tereza Kulhánková -
Nové možnosti a přístupy v aplikaci alternativní a augmentativní komunikace
Tereza MRÁZKOVÁ -
Využití alternativní a augmentativní komunikace u žáků na základní škole speciální a v domově pro osoby se zdravotním postižením
Taťána Mohelníková -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace v Mateřské škole a Základní škole speciální NONA v Novém Městě nad Metují
Renáta Kollertová -
Možnosti a využití technických pomůcek, aplikací pro alternativní a augmentativní komunikaci ve vybraných speciálně pedagogických centrech
Vendula MARZINOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Logopedická intervence u dítěte s dyslálií předškolního věku realizovaná v dětské skupině
Tereza Beitlová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
MARKLOVÁ, E.
21. 4. 2023