Bc. Petra Schmiedová

Diplomová práce

Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera

Project of Using Social Media Marketing for Valera Brand
Anotace:
Tématem této diplomové práce je využití sociálních sítí pro marketingové účely značky Valera. První část práce se zaměřuje na teoretické poznatky online marketingu a sociálních sítí, přináší základní informace a strategie jejich využití v marketingu. Na základě těchto poznatků byla v následující části vypracována analýza současného stavu sociálních sítí značky Valera a vybrané konkurence. Součástí …více
Abstract:
The topic of this master's thesis is the utilization of social media for marketing purposes of the Valera brand. The first part of the thesis is focused on theoretical insights into online marketing and social media, providing basic information and strategies used in marketing. Based on these insights, an analysis of the current state of social media for the Valera brand and selected competitors was …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2024

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Schmiedová, Petra. Projekt využití marketingu sociálních sítí značky Valera. Zlín, 2024. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe