Nákupní chování při koupi automobilu ve vybraných městech ČR – Bc. Martin Koutek
Bc. Martin Koutek
Diplomová práce
Nákupní chování při koupi automobilu ve vybraných městech ČR
Shopping behavior by buying car in selected cities of the Czech Republic
Anotace:
Diplomová práce se zabývá porovnáním nákupního chování při koupi automobilu ve dvou krajských městech v České republice. Cílem práce je na základě teoretického rámce provést analýzu nákupního chování zákazníků při koupi automobilu ve městech Olomouc a Jihlava a zjistit případné rozdíly a jejich příčiny. Výzkum byl proveden na základě dotazníkového šetření, kdy byl dotazník zaslán zákazníkům vybraných …víceAbstract:
The diploma thesis deals with comparison shopping behavior of the customers when buying a car in the two region cities.The aim of the thesis is based on a theoretical framework to analyze the shopping behavior of customers when buying a car in the city of Olomouc, Jihlava and work out any differences and their causes. The research was based on a questionnaire survey, the questionnaire was sent to customers …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 5. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Jana Přikrylová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ŠKODA AUTO a.s., ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.ŠKODA AUTO a.s.
ŠKODA AUTO VYSOKÁ ŠKOLA o.p.s.Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Globální podnikání a marketing
Práce na příbuzné téma
-
An Analysis of the Consumer Behaviour Differences and the Key Macroeconomic Indicators of Select European Countries as the Basis of an Export Marketing Strategy for ETA a.s.
Nikola Slováková -
Volatilita směnných kurzů a její makroekonomické determinanty
Mahri Musayeva -
Using Cellulographics to understand online grocery shopping behavior
Suraj Gupta -
Exploring factors that influence consumers’ online shopping behavior via e-commerce platforms in Vietnam: The case of Shopee
Quynh Chau Ngo -
The differences between generations in shopping behavior for fast fashion products.
Elvira Bakirova -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Arun Chhokar -
Consumer Behavior - Online Shopping in India
Dipankumar Patel -
Nákupní chování zákazníků na spotřebitelských trzích
Jana Pupavová
Název
Vložil
Vloženo
Práva