Rozbor marketingového mixu v nábytkářské firmě – Olga Havlíčková
Olga Havlíčková
Bakalářská práce
Rozbor marketingového mixu v nábytkářské firmě
Analysis of marketing mix of a furniture company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingový mix nábytkářských firem IKEA a XXXLutz, které mají pobočky v Praze, České republice. Tato práce se skládá z teoretické části (pojem marketingového mixu), praktického popisu marketingových strategií (v obchodech IKEA a XXXLutz v Praze -- Zličíně a Stodůlkách) a výzkumu mezi občany.Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing mix of the furniture companies IKEA and XXXLutz, which are based in Prague, the Czech Republic. This paper consists of theoretical part (description of the marketing mix theory), practical analyses of marketing mix (strategy of IKEA store and XXXLutz store in Prague -- Zličín and Stodůlky) and research among Czech citizens.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařskáČeská zemědělská univerzita v Praze
Fakulta lesnická a dřevařskáBakalářský studijní program / obor:
Lesnictví / Hospodářská a správní služba v lesním hospodářství
Práce na příbuzné téma
-
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Daniel Rosa -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingová strategie
Šárka Jodlová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Věrnostní program jako klíčová součást marketingové strategie
Renata Pithardová -
Marketingová strategie podniku
Michaela Vinklerová -
Marketingové strategie a jejich vliv na cenotvorbu firmy
Rodion Konovalov -
Změna marketingové strategie hotelu Art Deco Imperial v Praze
Iveta Kubejová -
Soupeření s giganty. Strategie přežití malých firem na globálním trhu
Ondřej Gruntorád
Název
Vložil
Vloženo
Práva