Olga Havlíčková

Bakalářská práce

Rozbor marketingového mixu v nábytkářské firmě

Analysis of marketing mix of a furniture company
Anotace:
Tato bakalářská práce analyzuje marketingový mix nábytkářských firem IKEA a XXXLutz, které mají pobočky v Praze, České republice. Tato práce se skládá z teoretické části (pojem marketingového mixu), praktického popisu marketingových strategií (v obchodech IKEA a XXXLutz v Praze -- Zličíně a Stodůlkách) a výzkumu mezi občany.
Abstract:
This bachelor thesis analyses the marketing mix of the furniture companies IKEA and XXXLutz, which are based in Prague, the Czech Republic. This paper consists of theoretical part (description of the marketing mix theory), practical analyses of marketing mix (strategy of IKEA store and XXXLutz store in Prague -- Zličín and Stodůlky) and research among Czech citizens.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2015

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: RNDr. Marcel Riedl, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Česká zemědělská univerzita v Praze, Fakulta lesnická a dřevařská
 
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Theses gagaik gagaik/2
19. 4. 2015
Složky
Soubory
Mach, J.
20. 4. 2015
  • Co je jinak přidání souboru

    Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka Přidat.
  • Co je jinak další operace se soubory

    Podrobnosti lze zjistit označením příslušného řádku.
  • Co je jinak pohled pro experty

    Pro častou práci je možné zvolit režim Více možností.
  • Co je nové vyhledávání souborů

    Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do adresního řádku.
  • Co je nové rychlý přístup k souborům

    Pomocí funkce Nedávné je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit Hvězdičkou.
  • Co se chystá

    Připravujeme další vylepšení pro mobilní zařízení.